jueves, 3 de febrero de 2011

Cambio de decorado

Esta ausencia mía reciente, no ha sido un capricho capitalista ni andaluz. Amigos, el hacha de la crisis ha golpeado en mi vientre y héme aquí, levantándome sin rumbo fijo y abierta a todo y a nada.
De un día para otro, fulminante. Recoge tus cosas y vete con lo rumanos a buscar chatarras por algún container conocido o por conocer.
Después del shock inicial, he decidido ir a nadar con los jubiletas, desayunar con un cd titulado Música para vivir y entregarme a las sopresas de la vida.
Así que seguiré relatando mis días y horas, pero no sé si cerrar el blog y abrir uno que se llame Me divorcié del despertador (un objeto altamente capitalista y que no me gusta).
Y poco más. Hoy he ido a comer a un japonés y escuchaba conversaciones de grupitos de trabajadores comentando las novedades del Iphone 4. No sé si he sentido nostalgia o alivio. Es como si una parte de mí hubiese muerto. Otra supongo que resucitará, a base de tiempo y aceite de rosa de mosqueta y chips (ayuda a cicatrizar).
Sin más, me retiro a negociar con mi agenda. Cualquier nota poética, verso o declamación será aceptada en esta pequeña tribuna insumisa. Os quiere desde otra silla esta vez, yo misma.

5 comentarios:

Joan Collet dijo...

Ostres!
Merda de crisi, merda de país, merda de tot...
Ànims i a seguir endavant, ja saps, el que no ens mata ens fa més forts! i no deixis d'escriure, eh? que m'encanta llegir-te, tens una prosa envejable; quan escriuràs la novel·la?

Una abraçada!

david dijo...

Ostres, noia... quin greu !
Aprofita ara i regala't uns dies de contemplació i passotisme, de paisatgisme i voyeurisme vital sense presses. Dedica't uns dies a tu i després obre l'agenda i truca a aquella feina que no vas acceptar per no deixar la que tenies ;-)

Besets,
David

pink pony dijo...

Gràcies petits fans! Seguim a les trinxeres i als bars de tapes...

Anónimo dijo...

Tapera!

No pa-xa na... tots hem passat per això. Ja en parlarem perquè, com saps, en mi corta vida he vivido de tó...jajaja

De moment ja tens feina a enginyar alguna mixtura pel Web Site Story.
I... jo ja t'ho vaig dir, fas MOLT millor cara Conchi Mosqueta.

Sóc fan del teu blog, moc.

Patunéts***

(Sóc la Regi, que ara no sé canviar el nom!)

Pink pony dijo...

Querida business woman,
Saps que tens pendent escriure un llibre d'auto ajuda per sentimentals com jo...Tenemos primos cita en breve. Move your ass!! besooos C.